Συναγερμός στο ΕΚΑΒ το απόγευμα της Κυριακής γύρω στις 6.30 μμ, για μια 16χρονη από την Αγιά Λάρισας η οποία υπέστη ηλεκτροπληξία κάτω από αδιευκρίνιστες ως στιγμής συνθήκες. Η κοπέλα μεταφέρθηκε άμεσα στο Κέντρο Υγείας Αγιάς και από εκεί διακομίσθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο εφημερεύον Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας. Η 16χρονη θα υποβληθεί προληπτικά σε ιατρικές εξετάσεις. Πηγή:onlarissa.gr





