Ανακοίνωση για τη συνάντηση που υπήρξε στη Λάρισα με τον Στιβ Μπένετ εξέδωσε η ΠΑΕ ΑΕΛ: Η ΠΑΕ ΑΕΛ και προσωπικά ο πρόεδρός της κ. Αχιλλέας Νταβέλης, θέλουν να ευχαριστήσουν τον επικεφαλής αρχιδιαιτητή της ΚΕΔ/ΕΠΟ κ. Steve Bennett, όχι μόνο για την αποδοχή της πρόσκλησης που του απευθύναμε να επισκεφθεί την Λάρισα, αλλά και για τον ουσιαστικό τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τον ρόλο του αναφορικά με την βελτίωση της διαιτησίας και συνολικά του ελληνικού...





