Την πλήρη αντίθεσή τους στη διεξαγωγή του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας μεταξύ του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ στο AEL FC Arena εξέφρασαν οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ σε σκληρή ανακοίνωση που εξέδωσαν, τονίζοντας ότι θα υπερασπιστούν την πόλη τους. Αναλυτικά η ανακοίνωση των οπαδών της ΑΕΛ: ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Δήμαρχος Λάρισας: «Δεν θα αποφασίσουν για τον τελικό ερήμην της πόλης» Κούγιας για Νταβέλη: «Εχω εισπράξει μόνο 125.000 ευρώ» ΕΠΣΘ: Οι διαιτητές στις αναμετρήσεις του Σαββατοκύριακου «Στην...





