Ήταν 30 Νοεμβρίου 2010, όταν η ΠΑΕ ΑΕΛ, που δεν πήγαινε καλά στο πρωτάθλημα της Super League 1, και ο πρώην μεγαλομέτοχος Κωστής Πηλαδάκης συζητούσε με τον Παύλο Δερμιτζάκη να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας, αλλά η αντίδραση των οργανωμένων φιλάθλων της λαρισινής ομάδας σταμάτησε την πρόσληψή του. Κανένας δεν γνωρίζει αν η ομάδα πήγαινε καλύτερα ή όχι. Η ουσία είναι ότι τη συγκεκριμένη αγωνιστική περίοδο η ΑΕΛ υποβιβάστηκε. Μετά από 13 περίπου χρόνια...





