Βόλος – Αστέρας Τρίπολης: Ήττα…από ημίχρονο στην πρεμιέρα των play out για τους Βολιώτες!
Στην πρεμιέρα των play out, ο Βόλος γνώρισε εντός έδρας ήττα σκορ 0-2 από τον Αστέρα Τρίπολης. Στο πρώτο ημίχρονο σημειώθηκαν τα δύο γκολ της αναμέτρησης για τους Αρκάδες, με δράστες τον Σίτο στο 15ο και τον Ρεγκίς στο 25ο λεπτό. Με εξαίρεση το πρώτο τέταρτο της αναμέτρησης, που δεν έγινε τίποτα το αξιοσημείωτο, από εκεί και πέρα το παιχνίδι «πήρε φωτιά». Οι Αρκάδες ήταν αυτοί που ευτύχησαν να προηγηθούν. Στο 15ο λεπτό, ο Ρεγκίς...




