Δηλώσεις μετά την ισοπαλία με τον Βόλο στη Νίκαια για τη 2η αγωνιστική των play out της Super League, παραχώρησε ο Δημήτρης Σπανός. Αναλυτικά τα όσα είπε: Για το ματς: «Χάσαμε ένα δικό μας ματς, χάσαμε την συγκέντρωση μας και ίσως να μας πλήγωσε το γεγονός ότι πιστέψαμε ότι κερδίσαμε μετά το 2-0. Δεν μπορώ όμως να έχω παράπονα από τα παιδιά, το προσπάθησαν, αν παίζαμε όπως στο πρώτο μέρος και στο δεύτερο θα κερδίζαμε. Βέβαια,...




