Συνεργασία με την Ατλέτικο σε διάφορους τομείς, μεταξύ αυτών και τα μεταγραφικά επιδιώκει να έχει ο Άρης και αυτό πιστοποιήθηκε με τις επαφές των Θόδωρου Καρυπίδη-Χερμάν Μπούργος με το περιβάλλον των «ροχιμπλάνκος». Υπενθυμίζεται ότι οι δύο άνδρες είχαν ραντεβού με τον τεχνικό διευθυντή της ισπανικής ομάδας, Αντρέα Μπέρτα και συζητήθηκε το ενδεχόμενο ενίσχυσης των Θεσσαλονικέων με δανεισμό νεαρών και ταλαντούχων ποδοσφαιριστών από την Ατλέτικο. Σύμφωνα με την εφημερίδα «ΑS», υπήρξαν συζητήσεις για τους Ροντρίγκο Ρικέλμε...





