Δεκτή κατά πλειοψηφία η τροπολογία Αυγενάκη – Νόμος του κράτους η επαγγελματική διαιτησία
Δεκτή κατά πλειοψηφία έγινε η Τροπολογία του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, περί θέσπισης Επαγγελματικής Διαιτησίας στο επαγγελματικό μας ποδόσφαιρο, που συμπεριλήφθηκε σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης. «Ναι» ψήφισε η ΝΔ, «Παρών» ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ, «Όχι» από ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜέΡΑ25. -Στη ρύθμιση για την κατάργηση του κωλύματος μετόχων, εταίρων, διαχειριστών και μελών Δ.Σ. Αθλητικής Ανώνυμης Εταιρείας για τη συμμετοχή τους στο Διοικητικό Συμβούλιο ερασιτεχνικού αθλητικού σωματείου, ψήφισε «Ναι» η ΝΔ, «Παρών» ο...





