Για την ανατροπή του ΠΑΟΚ στην Τρίπολη, την νίκη του Ολυμπιακού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ (4-1) στο Καραϊσκάκης, το πέρασμα του Παναθηναϊκού από το Αγρίνιο και την απροσδόκητη ήττα του Άρη από τον Βόλο (0-1) στο Βικελίδης, μίλησε στη «Δίκη στον ΣΚΑΪ, ο πολύπειρος προπονητής, Σάκης Τσιώλης. Για τη διαιτησία: «Δεν έχουμε κάνει προεργασία για τους Έλληνες διαιτητές. Βλέπουμε και θα δούμε στα πλέι οφ πόσα προβλήματα και παράπονα θα έχουμε από τις ομάδες...




