Την απόφαση να συνεχίσουν την κοινή τους πορεία και τη νέα σεζόν πήραν Δάφνη και Θοδωρής Ανδρουτσόπουλος. Η ανακοίνωση: Σήμερα η διοίκηση της ομάδας μας είχε συνάντηση με τον προπονητή Θοδωρή Ανδρουτσόπουλου και ήρθε σε συμφωνία με τον ίδιο για την συνέχιση της συνεργασίας μας και την επόμενη χρονιά. Η νέα χρονιά ξεκινάει από σήμερα για την ομάδα μας με όνειρα πείσμα και δυναμισμό. Θοδωρή καλή συνέχεια στο έργο σου που ξεκίνησες την περσινή αγωνιστική...





