Η ΕΕΑ επέβαλε βαριά πρόστιμα στην Παναχαϊκή, παρότι επιδιώκει να μείνει στη Super League 2 μέσω της δικαστικής οδού. Πιο συγκεκριμένα, η ΕΕΑ επέβαλε συνολικά πρόστιμα 70.000 ευρώ! Αναλυτικά: «1. ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ για παράβαση του άρθρου 83 παρ.παρ.3 και 4 σε συνδυασμό με άρθρο 77Α παρ.10 Ν.2725/1999 όπως ισχύουν. (υπό διάσκεψη). ΤΕΛΕΣΕ ΠΡΑΞΗ. Πρόστιμο 20.000 ευρώ για κάθε ένα εκ των δύο μελών. ΠΑΕ ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ για παράβαση του άρθρου 77Α παρ.παρ.3 και 4 εδ.α΄περ.περ.αβ΄, αδ΄...





