Νέο πλήγμα: Ακόμα μία ομάδα της Καρδίτσας αποσύρεται από το πρωτάθλημα!
Σταματημό δεν έχουν οι αποχωρήσεις ομάδων και κανείς δεν ξέρει πλέον αν θα υπάρξουν κι άλλες μέχρι το φινάλε της σεζόν 2022/23. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του karditsasport αυτή τη φορά ο Θεσσαλικός Γοργοβιτών με έγγραφο στη διοργανώτρια γνωστοποίησε την απόσυρσή του λίγες μόλις μέρες πριν την πρεμιέρα της Γ’ κατηγορίας. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΟΚ: Μαχαίρωσαν πασίγνωστο ποδοσφαιριστή! (pic) Από τα γήπεδα στο Deal – Τρέλανε τον τραπεζίτη ο συνεργάτης μας Στέλιος Τζιουβάκας! Έτσι στην Γ2...





