Να παίξει μπαλίτσα ήθελε σκύλος, που εισέβαλε στο Τρίκαλα-Πανελευσινιακός. Την πιο ωραία διακοπή σε αγώνα Γ’ Εθνικής έζησαν στο Τρίκαλα-Πανελευσινιακός. Μετά το 70’, δύο φορές εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο ένας σκύλος, ο οποίος θέλησε κι αυτός να παίξει. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Super League 2: Πρώην παίκτης της Νίκης Βόλου χτύπησε σοβαρά και πήγε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο! Ολυμπιακός Βόλου: Τα στιγμιότυπα της ήττας από την ΑΕΠ Κοζάνης (vid) Μπράτσος: «Από τα πόδια μας εξαρτάται αν θα...





