Ανακοίνωση ενόψει Νίκης Βόλου από ΑΕΛ – «Καμπανάκι» για τον ρέφερι του αγώνα
Το δικό της μήνυμα ενόψει του αγώνα με τη Νίκη στο Βόλο έστειλε η ΠΑΕ ΑΕΛ. Οι Βυσσινί ελπίζουν στην ομαλή διεξαγωγή του θεσσαλικού ντέρμπι, ενώ «χτυπούν καμπανάκι» και προς τον ρέφερι της συνάντησης κ. Ανδρέα Βλάχο. Η ανακοίνωση: Η ΑΕΛ προσέρχεται με σεβασμό αύριο στο Πανθεσσαλικό στάδιο για τον αγώνα με τη Νίκη Βόλου, έχοντας την πεποίθηση ότι θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την ομαλή διεξαγωγή ενός αγώνα, αντάξιου της ιστορίας των δύο...





