Ο αρχιδιαιτητής της ΚΕΔ, Στεφάν Λανουά, ανέλυσε τις αμφισβητούμενες φάσεις της 4ης αγωνιστικής, εξηγώντας μεταξύ άλλων γιατί σωστά μέτρησε το γκολ του Πιερό και γιατί δεν είναι πέναλτι του Τετέ. Αναλυτικά είπε: Για τη φάση του Τετέ: «Σε αυτή την περίπτωση ο επιτιθέμενος επιδιώκει την επαφή με σκοπό να κερδίσει πέναλτι. Ο διαιτητής βρίσκεται σε εξαιρετική θέση με ξεκάθαρη εικόνα της φάσης και αφήνει το παιχνίδι να συνεχιστεί. Αν δινόταν πέναλτι θα περιμέναμε να παρέμβει το...





