Βόμβα στον 2ο όμιλο – Αναβολή στην αγωνιστική, εκτός μητρώου η Ανθούπολη!
Σοβαροί μπελάδες για την Ανθούπολη! Στην αναβολή του των αγώνων του 2ου ομίλου στη Γ’ Εθνική προχώρησε σύμφωνα με πληροφορίες της mikriliga.com η ΕΠΟ. Ήδη η Ζάκυνθος που ταξίδευε για το Αιγίνιο με για το ματς με τον Αιγινιακό ειδοποιήθηκε να επιστρέψει στη βάση της. Τι έχει συμβεί; Έσκασε «βόμβα» μετά την ένσταση που κατέθεσε ο Ατρόμητος Παλαμά κατά της Ανθούπολης. Ειδικότερα η ομάδα του Παλαμά υποστηρίζει πως η Ανθούπολη δεν είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο...





