Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΕΠΣΛ που διενεργήθηκαν στο κτήμα «ΑΙΓΛΗ» με μεγάλη συμμετοχή. Συγκεκριμένα ψήφισαν 59 από τα 62 σωματεία του νομού, ενώ ένα ψηφοδέλτιο βγήκε λευκό. Ο Δημήτρης Μπουχλαριώτης επανεκλέχθηκε για 3η τετραετία έχοντας την απόλυτη στήριξη των σωματείων. Ο ισχυρός άνδρας της Ένωσής απέσπασε 56 ψήφους και σίγουρα στο φινάλε της διαδικασίας, υπήρχαν πολλά και δικαιολογημένα χαμόγελα. Πρώτος σε ψήφους από τους υποψηφίους του νέου Δ.Σ. ήταν ο Αποστόλης Τόλιος από τον Φιλοκτήτη...





