Θέλει την υπέρβαση κόντρα στον Πιερικό η Αλεξάνδρεια – «Νίκη ισούται με παραμονή»
Ένα πολύ δύσκολο ματς δίνει την Κυριακή (06/04) η ΑΕ Αλεξάνδρειας, υποδεχόμενη τον Πιερικό που μάχεται για την άνοδο. Οι «πράσινοι» της Ημαθίας θέλουν ένα ακόμη θετικό αποτέλεσμα μετά το διπλό στον Παλαμά, στην μεγάλη προσπάθεια που κάνουν για την εξασφάλιση της παραμονής στην Γ’ Εθνική κατηγορία. Γι ‘ αυτό και απευθύνουν κάλεσμα στήριξης στους φιλάθλους: Φίλοι της ΑΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. Η ομάδα μας πέτυχε στην δύσκολη έδρα του Ατρ. Παλαμά μια σπουδαία νίκη που την οδηγεί...




