Επιστροφή στους εντός έδρας αγώνες για την Αναγέννηση Καρδίτσας, με τους κιτρινόμαυρους να στρέφουν την προσοχή τους στην αναμέτρηση με τον Πιερικό και να εκδίδουν ενημερωτική ανακοίνωση για τα εισιτήρια της αναμέτρησης. Αναλυτικά: Η ΠΑΕ Αναγέννηση Καρδίτσας ενημερώνει τους φιλάθλους της πως εξαιτίας των εκτάκτων μέτρων της Ελληνικής Κυβέρνησης για την καταπολέμηση της πανδημίας COVID-19, τα οποία τέθηκαν σε ισχύ την 30η Δεκεμβρίου, το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο πληρότητας στα γήπεδα κατά τη διεξαγωγή αθλητικών συναντήσεων...





