Ικανοποιημένος για το διπλό στην Κέρκυρα είναι ο προπονητής του ΠΟ Φήκης Βαγγέλης Μπρισίμης που έδωσε συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές του, τόνισε πως η παραμονή είναι κοντά ενώ σημείωσε πως οι παίκτες του θα πρέπει να χαρούν το ματς της Κυριακής με τον ΑΟ Τρίκαλα. Για το ματς με τον Πετριτή: Ήταν ένα παιχνίδι το οποίο εξελίχθηκε όπως το είχαμε σχεδιάσει. Ήμασταν αρκετά καλοί στο ανασταλτικό κομμάτι και επιθετικά ήμασταν αποτελεσματικοί. Οι παίκτες αξίζουν πολλά συγχαρητήρια...





