Μπράτσος: «Κανένα παράπονο από τους ποδοσφαιριστές μου»

AURA TEO
red nose1

Όλα όσα ανέφερε στο σχόλιο του ο προπονητής του Βόλου, μετά την ήττα από τον Άρη με 1-2.

Αναλυτικά:

«Δεν έχω κανένα παράπονο από τους ποδοσφαιριστές μου. Είχαμε μία λογική ενδεκάδα, αλλά διαφορετική σε θέσεις.

Θεωρώ ότι ανταποκριθήκαμε αρκετά καλά. Ημασταν καλοί επιθετικά. Στο αμυντικό κομμάτι προσπαθήσαμε, αλλά δεν αμυνθήκαμε σωστά.

Αυτή η περίοδος έχει αυτή την ιδιαιτερότητα».

20190610 234550 0000
ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts