Μετά το πέρας των σύντομων φετινών διακοπών τους οι ποδοσφαιριστές της ΠΑΕ ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ 1964 επιστρέφουν στην ποδοσφαιρική δράση. Το πρόγραμμα της προετοιμασίας έχει ως εξής: Την Τετάρτη 13/7 θα αφιχθούν όλοι στην πόλη της Λαμίας για τις τελικές λεπτομέρειες εν όψει της νέας σεζόν. Την Πέμπτη 14/7 το πρωί οι παίκτες θα χωριστούν σε δύο γκρουπ και θα κάνουν ιατρικές εξετάσεις ενώ το απόγευμα στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συγκέντρωση – προπόνηση στο ΔΑΚ “Αθ. Διάκος” η οποία θα...





