Έτοιμος να αναλάβει ομάδα Α’ Εθνικής ο Τζήμας – «Αρκεί να σωθεί η κατηγορία φέτος»
Με την ΕΠΟ και τον Μάκη Γκαγκάτση τα έβαλε ξανά ο Σάκης Τζήμας με αφορμή τον χθεσινό τελικό Κυπέλλου. Παράλληλα προαναγγέλλει ενασχόληση του με ομάδα Α’ Εθνικής που παλεύει για την παραμονή στην κατηγορία αυτή τη στιγμή. To ποστάρισμα του αναφέρει:





