Οικονόμου: «Ίσως ήταν το δυσκολότερο πρωτάθλημα – Τον πρώτο λόγο για το μέλλον μου ο Ρήγας»
Δεν είναι υπερβολή να χαρακτηριστεί ως μετρ των ανόδων καθώς το πρωτάθλημα της Α` ΕΠΣΘ με τον Ρήγα Φεραίο ήταν το πέμπτο διαδοχικό, ύστερα από αυτά με τους Πύρασο, Μαγνησιακό, Ολυμπιακό Βόλου και Σαρακηνό. Ο βετεράνος μέσος με μεγάλη θητεία σε ανώτερες κατηγορίες, Κώστας Οικονόμου, μέτρησε φέτος 19 συμμετοχές με τα κυανόλευκα (και τρία γκολ), συνεισφέροντας κατά πολύ εκεί που η ομάδα τον χρειαζότανε στο νευραλγικό χώρο του κέντρου, δηλαδή στα μεγάλα ματς. Ο ίδιος,...





