Το δικό του «αντίο» είπε στη Νίκη Βόλου ο Σάββας Τοπαλίδης, που προβάρει τη φανέλα του Μακεδονικού.
Αναλυτικά αναφέρει:
«Κρατάω μόνο τα καλά , ευχαριστώ για όλα , καλη συνέχεια Νικη»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Το δικό του «αντίο» είπε στη Νίκη Βόλου ο Σάββας Τοπαλίδης, που προβάρει τη φανέλα του Μακεδονικού.
Αναλυτικά αναφέρει:
«Κρατάω μόνο τα καλά , ευχαριστώ για όλα , καλη συνέχεια Νικη»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.