Νίκη Βόλου: Έκοψε την πίτα της η Κ20 – Ποιος πήρε το φλουρί

AURA TEO
red nose1

Σε ιδιαίτερα οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε, το βράδυ της Τετάρτης, η κοπή πίτας της ομάδας Κ-20 της ΠΑΕ Νίκη Βόλου, στο εστιατόριο “Χάραμα”.

Στην εκδήλωση, εκτός των ποδοσφαιριστών, του προπονητή και των ιθυνόντων της ομάδας, παρευρέθη ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Νίκη Βόλου, Βασίλης Βενέτης, ο διευθυντής της, Ανδρέας Κικίλιας και μέρος του τεχνικού τιμ της πρώτης ομάδας, με επικεφαλής, φυσικά, τον Αλέκο Βοσνιάδη.

Το φλουρί “έπεσε” στον ποδοσφαιριστή, Μάριο Ντόντα.

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2