Ολοκληρώθηκαν και τυπικά οι αρχαιρεσίες στον Διγενή Νεοχωρίου. Πρόεδρος θα είναι για δεύτερη σεζόν ο Γιώργος Αλεξίου με τον οποίο οι πρωταθλητές Τρικάλων θα οδηγηθούν στην Γ’ Εθνική.
Από την Δευτέρα η διοίκηση θα κληθεί να τρέξει αρκετά θέματα, όπως η δήλωση της ομάδας στην Γ’ Εθνική, ο νέος προπονητής (παίζει δυνατά και πλέον ακόμη πιο δυνατά το όνομα του Σάκη Θεοδοσιάδη), ανανεώσεις, μεταγραφές κ.α.

Τα μέλη που απαρτίζουν το ΔΣ και οι ψήφοι που έλαβαν:
Σακελλαρίου Χρήστος 29
Μιχαήλ Ευάγγελος 23
Ζαφείρης Ευάγγελος 17
Οικονόμου Κώστας 17
Λόης Βασίλης 17
Γαλάνης Νίκος 16
Γκαγκαμάνος Ευάγγελος 15
Ρίζος Δημήτρης 12
Πηγή: goal-trikala




