Είπαν «καλό καλοκαίρι» οι μικροί της Νίκης Βόλου (pic)

AURA TEO
red nose1

Το απόγευμα της Παρασκευής (26/6), στο γήπεδο «Παντελής Μαγουλάς», πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της ακαδημίας της Νίκης Βόλου, ολοκληρώνοντας με ιδανικό τρόπο μια όμορφη αγωνιστική χρονιά για τον οργανισμό.

Πλήθος νεαρών αθλητών και γονέων συνυπήρξαν για ώρες σε ένα απόγευμα γεμάτο παιχνίδι, ενώ στο τέλος της εκδήλωσης προσφέρθηκε γεύμα, αναψυκτικά και ποτά στους μικρούς και μεγάλους μας φίλους!

«Σας ευχαριστούμε όλους για τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε την φετινή σεζόν! Ανανεώνουμε το ποδοσφαιρικό μας ραντεβού για τον Σεπτέμβριο!» αναφέρουν από τη Νίκη!

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2