Ο Ζαν Μπατίστ Λεό της Νίκης Βόλου αγωνίστηκε χθες (26/3) με την εθνική ομάδα του Αγίου Μαρτίνου, αποτελώντας τον πρωταγωνιστή στη νίκη επί των Μπαρμπάντος με 3-1, σκοράροντας δύο τέρματα.
“Συγχαρητήρια! Συνέχισε έτσι” αναφέρει η Νίκη για τον επιθετικό τής.
Το κυανόλευκο ποστάρισμα:






