Τέλος στο φετινό ταξίδι του Βόλου στο Κύπελλο Ελλάδας έβαλε η Κηφισιά.
Η ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο νίκησε 1-0 τον Βόλο κι εξασφάλισε την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας όπου θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας τον Λεβαδειακό.

Τέλος στο φετινό ταξίδι του Βόλου στο Κύπελλο Ελλάδας έβαλε η Κηφισιά.
Η ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο νίκησε 1-0 τον Βόλο κι εξασφάλισε την πρόκριση στους «8» του Κυπέλλου Ελλάδας όπου θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας τον Λεβαδειακό.