Η Νίκη Βόλου επικράτησε με 3-1 του Αστέρα Τρίπολης Β και επέστρεψε στα τρίποντα μετά την ισοπαλία στα Γιάννενα την προηγούμενη αγωνιστική.
Το σχόλιο του προπονητή του Αστέρα, Γιώργου Αντωνόπουλου, μετά το ματς:

Η Νίκη Βόλου επικράτησε με 3-1 του Αστέρα Τρίπολης Β και επέστρεψε στα τρίποντα μετά την ισοπαλία στα Γιάννενα την προηγούμενη αγωνιστική.
Το σχόλιο του προπονητή του Αστέρα, Γιώργου Αντωνόπουλου, μετά το ματς: