Αποχαιρέτησε τη Νίκη Βόλου ο Τοπαλίδης (pic)

AURA TEO
red nose1

Το δικό του «αντίο» είπε στη Νίκη Βόλου ο Σάββας Τοπαλίδης, που προβάρει τη φανέλα του Μακεδονικού.

Αναλυτικά αναφέρει:

«Κρατάω μόνο τα καλά , ευχαριστώ για όλα , καλη συνέχεια Νικη»

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2