One-man-show από τον Τάσο Δουβίκα στο σπουδαίο διπλό του Βόλου στη Λαμία.
Δείτε τη δήλωσε στη NOVA o MVP της αναμέτρησης:
«Ήμασταν πιο δυνατοί στις μονομαχίες. Έχουμε καλή ψυχολογία συγκριτικά με τον αντίπαλο, αυτό έπαιξε ρόλο. Ήταν δίκαιη η νίκη μας. Με έχει αγκαλιάσει η ομάδα είμαι ευχαριστημένος, με βοηθάνε σε όλους τους τομείς. Δεν είχα πολλά παιχνίδια. Με βοήθησε πολύ σήμερα και ο Μαρτίνες, μου έδωσε δύο ασίστ ήταν σε καταπληκτική ημέρα.
Δε ξέρω που θα φτάσει η ομάδα στο τέλος, εμείς κοιτάμε να βελτιωθούμε παιχνίδι με παιχνίδι. Τα κοιτάμε όλα ξεχωριστά και θα δούμε στο τέλος που θα φτάσουμε».




