Την Αναγέννηση Καρδίτσας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στον 3ο όμιλο της Γ΄ Εθνικής, συγχαίρει ο ΠΟ Ελασσόνας.
H ανακοίνωση:
Το Δ.Σ του ΠΟ Ελασσόνας συγχαίρει την διοίκηση, τους προπονητές αλλά και τους αθλητές της Αναγέννησης Καρδίτσας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, και τους ευχόμαστε ολόθερμα καλή επιτυχία στα μπαράζ ανόδου.




