Την απόφαση να μην κυκλοφορήσει φέτος εισιτήρια διαρκείας έλαβε η νέα διοίκηση του ΑΟ Ξάνθη, θεωρώντας ότι θα ήταν κοροϊδία προς τον κόσμο της ομάδας να λάβει χρήματα για αγώνες που δεν θα μπορέσει λόγω της πανδημίας να παρακολουθήσει.
Επειδή ωστόσο επιθυμία της νέας διοίκησης είναι να υπάρχει αλληλεπίδραση με τον κόσμο, εκπονείται ένα σχέδιο για έκδοση καρτών μέλους που θα αντικαταστήσουν ουσιαστικά τα παλιά διαρκείας. Αυτές οι κάρτες δεν θα δίνουν μεν πρόσβαση στο γήπεδο, ωστόσο θα δίνουν πρόσβαση στη μεγάλη οικογένεια της Ξάνθης.
Φιλοδοξία της διοίκησης είναι με αυτόν τον τρόπο να μπορέσει να υπάρξει ένα άνοιγμα στον κόσμο της ομάδας μέσα από την δημιουργία μιας μεγάλης οικογένειας, μια άτυπης λέσχης, τα μέλη της οποίας θα έχουν ξεχωριστές προσβάσεις σε εκδηλώσεις του συλλόγου (όταν φυσικά θα επιτρέπονται οι μαζικές συγκεντρώσεις).
Δεν αποκλείεται να υπάρξει και ένα δίκτυο καταστημάτων στην πόλη που θα προσφέρουν δώρα και φυσικά εκπτώσεις στους κατόχους αυτής της κάρτας μέλους, αλλά σε κάθε περίπτωση με αυτήν την κίνηση στόχος των ανθρώπων της ΠΑΕ Ξάνθη θα είναι να έχουν την δυνατότητα να χαρτογραφήσουν την διείσδυση της ομάδας στον φίλαθλο και μη κόσμο της πόλης της Ξάνθης αλλά και συνολικά της Θράκης.
Οι κάρτες μέλους του ΑΟ Ξάνθη θα έχουν κόστος, αλλά σε πρώτη φάση οι ιθύνοντες της προσπάθειας προσανατολίζονται αυτό να είναι περισσότερο… συμβολικό, αν και πιθανόταταν να κυκλοφορήσουν και κάρτες μέλους VIP με πιο υψηλές τιμές, για πιο ισχυρά πορτοφόλια. Οι κάτοχοί των καρτών μέλους θα έχουν προνόμια σε βάθος χρόνου από την μπουτίκ που ετοιμάζεται αλλά και από άλλα συμβεβλημένα μαγαζιά της πόλης, θα συμμετέχουν σε διαγωνισμούς για την ομάδα αλλά φυσικά θα μπορούν να προμηθευτούν κατά προτεραιότητα και σε πιο προσιτές τιμές μεμονωμένα εισιτήρια ή διαρκείας όταν και όποτε επιτραπεί η επιστροφή του κόσμου στα γήπεδα.
Το πλάνο για τις κάρτες διαρκείας θα τρέξει από πλευράς νέας διοίκησης καταρχήν ο Ανδρέας Γκλαβίνης και δευτερευόντως η Σοφία Ψωμά, που εξελέγησαν πριν από ακριβώς μια εβδομάδα μέλη της, σε συνεργασία με τον καβαλιώτη Μηνά Θεοχαρίδη που ανέλαβε υπεύθυνος μάρκετινγκ της ΠΑΕ Ξάνθη και αναπτύσσει αυτήν την περίοδο ένα πλάνο χορηγικής προβολής που θα εκτείνεται σε βάθος τριετίας και θα απευθύνεται σε ισχυρούς επιχειρηματίες όχι μόνο της Θράκης αλλά και των γειτονικών υπόλοιπων νομών της ΑΜ-Θ, δηλαδή της Ροδόπης, του Έβρου πρωτίστως αλλά και της Καβάλας και της Δράμας.
Πηγή: Thrakisports