Βολές για την διαιτησία η Ζάκυνθος – «Το δις εξαμαρτείν…» (vid)

AURA TEO
red nose1

Η Ζάκυνθος εξέδωσε ανακοίνωση κατά του ρέφερι Κουτρουμάνου, με αφορμή τη διαιτησία της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό Βόλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το δις εξαμαρτείν…

2η αγωνιστική Κουτρουμανος Καρδιτσας στο Ανθουπολη -Ζάκυνθος δεν δίνει καθαρό πέναλτι υπέρ της Ζακυνθου.

11η αγωνιστική Ολυμπιακός Βόλου-Ζάκυνθος Κουτρουμανος Καρδιτσας ,δεν δίνει τον ορισμό του πέναλτι υπέρ της Ζακυνθου ξανά.

Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού λέει ο λαός μας.

Κύριοι της ΚΕΔ ελπίζουμε να δείξετε τα αντανακλαστικα που πρεπει και να απαλλαξετε το ποδόσφαιρο απο τους Κουτρουμανους που το ταλαιπωρούν..

ΠΑΤΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ2

Related Posts