Με απαγόρευση εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους και στα αποδυτήρια για έναν μήνα τιμωρήθηκε ο Θεόδωρος Καρυπίδης, μετά τα όσα συνέβησαν στην εντός έδρας αναμέτρηση του Άρη με τον Παναθηναϊκό. “Καμπάνα” και για τον ΠΑΟΚ από το πειθαρχικό όργανο της Superleague. Αναλυτικά: Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο πήρε τις παρακάτω αποφάσεις: 6η αγωνιστική ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 13/01/2021 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από...




