«Θέλω μέχρι τα τέλη του έτους να έχει προχωρήσει το Προεδρικό Διάταγμα για το γήπεδο του ΠΑΟΚ».
Για τις αθλητικές εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη μίλησε από τη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: “Θέλω μέχρι το το τέλος του έτους να έχουμε τελειώσει με το ζήτημα του προεδρικού διατάγματος για το γήπεδο του ΠΑΟΚ, ώστε να αρχίσουν πια οι εργασίες. Ανοίγεται μπροστά μας μια προοπτική πολύ σημαντική για μια διπλή ανάπλαση, όσον αφορά το γήπεδο του ΑΡΗ, τη μετεγκατάσταση του και την αποδέσμευση ενός χώρου στο κέντρο της πόλης, που...





