Έφεση κατέθεσε η ΠΑΕ Άρης για το χρηματικό πρόστιμο των 51.000 ευρώ που της επιβλήθηκε για τα επεισόδια στο ματς με τον Βόλο στο Πανθεσσαλικό. Επίσης οι κιτρινόμαυροι κατέθεσαν έφεση για να μειωθεί η ποινή των τριών αγωνιστικών προς τον Μπερτόγλιο. Οι δύο υποθέσεις αναμένεται να εκδικαστούν προσεχώς.



