Ο Λευτέρης Πανταζής βρέθηκε στο στούντιο του Metropolis 95.5, στην εκπομπή «Στη Σέντρα» και μεταξύ άλλων μίλησε για τον αγώνα του ΠΑΣ Γιάννινα με τον ΠΑΟΚ, για τον τελικό Κυπέλλου, ενώ μίλησε και για το παιχνίδι του Άρη με τον Ολυμπιακό. Αναλυτικά όσα δήλωσε: Για το ΠΑΣ Γιάννινα – ΠΑΟΚ: «Θα δυσκολευτεί πολύ ο ΠΑΟΚ να κερδίσει, ο ΠΑΣ σου βγάζει τη ψυχή, είναι καλή ομάδα. Δύσκολα ή εύκολα ο ΠΑΟΚ πρέπει να νικήσει, γιατί μετά θα έχει προβλήματα αν δεν...





