Δηλώσεις στην κάμερα της Cosmote TV, παραχώρησε ο στράικερ του Βόλου, Ογκνιέν Οζέγκοβιτς μετά την επικράτηση των κυανέρυθρων επί του Άρη. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της Cosmote TV: Για τη μεγάλη νίκη επί του Άρη αλλά και την εξέλιξη του αγώνα: «Ήταν μια εξαιρετική ομαδική δουλειά, έχουμε καλό κλίμα στα αποδυτήρια και φαίνεται και στον αγωνιστικό χώρο. Ο κόσμος αρχίζει να πιστεύει ολοένα και περισσότερο στην ομάδα. Τα πρώτα δεκαπέντε λεπτά ήταν τα...




