Ο Λούκας Ρουπ τόνισε ότι οι «κίτρινοι» οφείλουν να αφήσουν πίσω τους το ντέρμπι της Τούμπας, να νικήσουν και να οριστικοποιήσουν την ευρωπαϊκή έξοδο. Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA Για την ετοιμότητα του Άρη ενόψει του αγώνα με τον Βόλο, μετά το πολύ δυνατό ντέρμπι στην Τούμπα: «Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το αυριανό παιχνίδι. Νικήσαμε άνετα τον Βόλο στην έδρα του, όπου κάναμε καλή εμφάνιση. Πρέπει, όμως, να νικήσουμε και στο...




