Δηλώσεις μετά την ήττα από τον Άρη στο Πανθεσσαλικό έκανε ο Νίκο Μαρτίνες, με τον Αργεντινό να αντιμετωπίζει για πρώτη φορά την πρώην ομάδα του. Αναλυτικά: Για το πως ένιωσε που αντιμετώπισε την πρώην ομάδα του: «Ήταν παράξενη εμπειρία, ήμουν δύο χρόνια στον Άρη, έκανα φίλους εκεί αλλά τώρα είμαι στο Βόλο και οφείλω να είμαι αφοσιωμένος στην ομάδα μου. Ήταν ιδιαίτερο συναίσθημα, ωστόσο συζήτησα με τον κόουτς και αποφάσισα ότι είμαι έτοιμος να παίξω...





