Εκνευρισμένος και πληγωμένος από κάποιους μέσα στον ΠΑΟΚ, ο Αμρ Ουάρντα, ξέσπασε στο Metropolis 95,5 FM. Ο Αιγύπτιος διεθνής εξτρέμ μίλησε στο Metropolis 95,5 FM και την εκπομπή «Τρίτο Ημίχρονο» όντας καθ’ οδόν για τον Βόλο όπου θα συνεχίσει για τον επόμενο χρόνο και ξέσπασε κατά ορισμένων εντός ΠΑΟΚ, διαχωρίζοντας τον Ιβάν Σαββίδη και τον κόσμο. Χειμαρρώδης ο Αμρ Ουάρντα δήλωσε με παράπονο και ένταση: «Πηγαίνω στο Βόλο, είμαι στο δρόμο. Είναι οριστικό ότι πάω να υπογράψω....





