Ανοιχτό ματς με πολλά τέρματα είχαμε στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, με το Βόλο να γνωρίζει εντός έδρας ήττα με 1-4 από τον ΟΦΗ. Με 10 παίκτες από το 30′ οι γηπεδούχοι, πάλεψαν αλλά “λύγισαν” στο φινάλε από τους Κρητικούς, προδομένοι από την κούραση της υπερπροσπάθειας που κατέβαλαν. Το παιχνίδι στο Πανθεσσαλικό ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς από νωρίς οι δύο ομάδες έδειξαν διάθεση να παίξουν ποδόσφαιρο και να κυνηγήσουν το τρίποντο. Μόλις στο 2΄ ο...





