Παράπονα για διαιτητικές αποφάσεις εξέφρασε ο προπονητής του Βόλου, Άνχελ Λόπεθ μετά το απίθανο 3-3 της ομάδας της Μαγνησίας με τον Απόλλωνα Σμύρνης. Αναλυτικά οι δηλώσεις του προπονητή του Βόλου στα κανάλια Novasports: Για το αν πίστευε στο αποτέλεσμα: “Πίστευα σίγουρα στην ανατροπή. Όλοι γνωρίζουν τη φιλοσοφία μου στα αποδυτήρια, το ίδιο είχα πει και στο ματς με τον ΟΦΗ την προηγούμενη εβδομάδα και απόψε το πίστεψα μέχρι το τέλος. Αν έχουμε κάτι το διαφορετικό σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες του...





