Στην κάμερα της NOVA, μίλησε ο Πέδρο Μαρτίνς μετά την επικράτηση των “ερυθρολεύκων” με 4-1 επί του Βόλου. Ο Πορτογάλος, αναφέρθηκε στο σημερινό παιχνίδι αλλά και για την παρουσία των Βινάγκρε και Τιάγκο Σίλβα. Αναλυτικά: Για τον αγώνα: Νομίζω πως ξεκινήσαμε πολύ άσχημα το παιχνίδι. Γενικά στα πρώτα 20 λεπτά δεν αντιμετωπίσαμε σωστά στο α’ μέρος. Στο 2ο μέρος είχαμε δυσκολίες με έναν αντίπαλο που έχει καλές μεταβιβάσεις. Το σκορ του αγώνα δεν δείχνει τη...




