Δηλώσεις μετά το 2-2 του Βόλου με την ΑΕΚ στη Ριζούπολη έκανε ο Γεράσιμος Μήτογλου, με τον αμυντικό του Βόλου να στέκεται στο ότι η ομάδα του δεν φοβήθηκε την ΑΕΚ και έπαιξε για την νίκη. Αναλυτικά: “Είχαμε πολλές ευκαιρίες για την νίκη. Ειδικά αυτό του Μπαρτόλο. Μπορούσαμε να νικήσουμε. Θέλαμε το καλύτερο αποτέλεσμα με ένα δύσκολο αντίπαλο αλλά δυστυχως αν και κάναμε καλή προσπάθεια δεν τα καταφέραμε. Δουλεύουμε στην επιθετικότητα μέσα στο παιχνίδι. Είναι...





