Όσα είπαν Ανδρουτσόπουλος και Βλάχος για τη νίκη ανόδου επί του Ολυμπιακού Βόλου (vid)
Με το ένα πόδι στη Γ’ Εθνική βρίσκεται ο Ρήγας Φεραίος, καθώς επικράτησε με 2-0 του Ολυμπιακού Βόλου στο Βελεστίνο, ξέφυγε στο +5 από τους ερυθρολεύκους και έχοντας και την ισοβαθμία χρειάζεται να «αυτοκτονήσει» για να μην πανηγυρίσει το πρωτάθλημα. Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών του Ρήγα μετά το τέλος του αγώνα: Ηλίας Βλάχος Θοδωρής Ανδρουτσόπουλος





