Με όλους στην αποστολή για Βόλο ο ΟΦΗ – Αποθέωση από τον κόσμο στην προπόνηση (vid)
ην Παρασκευή θα αναχωρήσει για τον Βόλο η αποστολή του ΟΦΗ για τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδος κόντρα στον ΠΑΟΚ. Η τελευταία προπόνηση θα γίνει το απόγευμα της Παρασκευής στο Πανθεσσαλικό στάδιο. Ο Χρήστος Κόντης πήρε στην αποστολή όλους του ποδοσφαιριστές, μεταξύ αυτών και τον Λευτέρη Κοντεκά. Το δελτίο τύπου της ΠΑΕ αναφέρει: «Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Πέμπτης (23/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ολοκληρώθηκε η επί κρητικού εδάφους προετοιμασία ενόψει του τελικού...





